Robert Design

© ROBERT DESIGN 2020-2022

SCRIE-MI PE WHATSAPP

ÎNCEPE UN PROIECT

Cum va decurge colaborarea noastra?

Cât costă un web-site?

De ce afacerea ta are nevoie de un site?

Ce trebuie sa ai in vedere cand iti construiesti un logo?

RECENZII CLIENTI

Logo Design Galati

Logo Design Bucuresti

Logo Design Brasov

SERVICIILE NOASTRE

UTILE

SCRIE-MI PE WHATSAPP

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

office@robertdesign.ro

ÎNCEPE UN PROIECT

Începe un proiect

  1. ro
  2. en
Robert Claudiu Design - afacere de succes
27 martie 2020

CUM SĂ ALEGI CULORILE POTRIVITE PENTRU LOGO

Culorile asociate brandului tău sunt extrem de importante. Între ele și clienți se creează o conexiune psihologică care îți va plasa brandul în mintea consumatorilor. Tocmai de aceea, trebuie să alegi cu mare grijă culorile folosite în logo-ul tău. Iată câteva statistici:

16 noiembrie 2020
Orice afacere are nevoie, în ziua de azi, de un site web. De aceea, deseori antreprenorii își pun întrebarea cât costă un site și dacă merită investiția. Iată mai jos
09 octombrie 2020
Iată 5 motive pentru care trebuie NEAPĂRAT să ai un SITE WEB: Ești prezent 24/7 pentru potențialii tăi clienți Site-ul web este cea mai bună prezentare a afacerii tale Poți
25 aprilie 2020
1) Este bine să îți conturezi o idee despre cum vrei să arate logo-ul tău. Poate îți dorești ceva minimalist, ori poate ceva mai complex, poate îți asociezi brandul cu

Indiferent de cum evoluează lumea și oricât de incertă ar fi situația actuală, un lucru este sigur: prezentul și viitorul sunt în ONLINE. De aceea, afacerile au nevoie să se adapteze și să ajungă mai aproape decât au fost vreodată de publicul lor. Acum ești la doar un click distanță de potențialii tăi clienți, iar acesta este un avantaj enorm, care trebuie exploatat din plin.

 

  • Cele mai frecvente culori folosite în logo-urile brandurilor de top sunt: albastru, roșu, negru, gri, argintiu, galben, auriu

  • 95% din logo-urile brandurilor de top au doar 2 culori

  • 41% din ele au un logo bazat doar pe text

  • 9% nu folosesc deloc denumirea companiei în logo

 

Gândește-te foarte bine ce avantaje ale brandului tău vrei să scoți în evidență, care sunt punctele forte, cum se diferențiază de concurență și ce anume îți definește cel mai bine conceptul. Apoi, cere sfatul designerului, care să îți spună ce culori sunt cele mai potrivite pentru brandul tău și ce anume comunică ele vizual. Iată acum câteva exemple:

 

  • Albastrul: calm, liniște, stabilitate, responsabilitate, noblețe, forță

  • Roșul: pasiune, energie, dragoste, foc, încredere, atașament

  • Negrul: seriozitate, eleganță, rafinament, lux, simplitate, echilibru

  • Albul: puritate, simplitate, perfecțiune, pace, amabilitate, echilibru

  • Verdele: sănătate, vitalitate, prospețime, natură, echilibru, viață

  • Portocaliu: tinerețe, prietenie, umor, optimism, curaj, încredere în sine

  • Galbenul: bogăție, fericire, demnitate, putere, pozitivism

  • Mov: calitate, lux, mister, imaginație, regalitate, opulență, grandoare

 

 

Împreună, putem alege culoarea/culorile care să spună cel mai bine povestea brandului tău și să îl definească cât mai fidel!

CREEAZĂ WEB-SITE

Primește oferta mea, pot realiza pentru afacerea ta un web-site de succes, click aici pentru mai multe detalii.

Alătură-te celor 1 miliard de afaceri de pe planetă care își remarcă prezența și în online!